sobota, 15 stycznia 2011

Messerschmitt Me 163 Komet oraz Autoblinda AB & Camionetta AS 42 Sahariana

Nowy wpis w tej kategorii, moje dwa nowe filmiki na kanale You Tube. Pierwszy sprzed zaledwie paru dni dotyczy niemieckiego myśliwca przechwytującego z okresu II Wojny Światowej - Messerchmitta Me 163 Komet. Me 163 pozostaje do dnia dzisiejszego jedynym samolotem rakietowym użytym operacyjnie. Sama konstrukcja Kometa była kamieniem milowym w historii rozwoju światowej awiacji, zastosowano w niej - silnik rakietowy, skośne skrzydła i układ ogonowy bez usterzenia poziomego, do tego samolotu należy również pionierski rekord, przekroczenie prędkości 1000 km/h. W filmiku wykorzystałem dwa klimatyczne utwory Mateo Pascuala "A Storm Is Coming" oraz "Castle Colditz". Inne moje filmy poświęcone samolotom hitlerowskiej Luftwaffe można oglądać na moim kanale: http://www.youtube.com/user/igorks,
w playliście Luftwaffe.

Drugi filmik, dodałem już jakiś czas temu bo z końcem października 2010 roku, poświęciłem go udanym włoskim samochodom pancernym Autoblinda z serii AB 40, 41 i 43 oraz samochodom dalekiego rozpoznania Camionetta AS 42 Sahariana.



2 komentarze:

  1. Twój filmik skłonił mnie do wykonania Sahariany w skali 1:72. Zakupiłem już stosowny zestaw Italeri, co prawda to chyba stare ramki ESCI ale bez problemu da się z tego zrobić małe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam wiec na rezultaty twojej pracy i życzę udanego modelu :)

    OdpowiedzUsuń