środa, 18 listopada 2009

Witam ...

Witam na moim blogu, blogu o wszystkim. Pragne podzielić się cząstką moich spostrzeżeń i opini na różne tematy. Posty będą podzielone na kilka grup tematycznych, "Czytaj z Igorem" gdzie będę przedstawiał ostatnio przeczytane książki i podzielę się opiniami na ich temat, "Kino jest sztuką" - opinie na temat ostatnio obejrzanych filmów, "Moje hobby" to teksty w których przedstawie moje zainteresowania. Kolejnymi grupami będą "Różne", "Zdarzyło sie wczoraj" - czyli ciekawe mało znane historyczne wydarzenia, "Ciekawe miejsca", oraz "Smakuj z Pinotchetem" czyli moje preferencje kulinarne, w ramach tego tematu przedstawię szereg smacznych artykułów spożywczych :) Przygotowałem również coś dla polskiej społeczności Total War, osoby które zawsze mnie wspierały będą mogły jako pierwsze dowiedzieć się różnych ciekawych rzeczy związanych z tematem.

2 komentarze:

  1. Witam Cię Igor. Fajnie że założyłeś bloga, zawsze masz coś ciekawego do przekazania wiec z utęsknieniem czekam na twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń